Van geen ster naar een beetje ster

3 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Door indrukwekkende sterrenjacht van gisteren waren we toch wat vergeten gisteren. We stonden nog niet met de Beverly Hills teken op de foto. En ja dat moest toch echt nog even gebeuren. Dus wij toch nog even naar Beverly Hills. Nou haal dat even maar weg want wat is het druk in dat gebied zeg. Bij de villa's niet maar de wegen ernaartoe is echt een ramp. Maar we hadden de foto uiteindelijk. We dachten we zijn toch in de buurt dus we gaan nog even in de buurt kijken of dr. Phill of Tom Cruise thuis was. Toen kwamen we borden tegen met Star maps erop en een vrouwtje onder de bomen. Deze mevrouw verkoopt kaarten waar de sterren wonen. Wij hebben heerlijk fout gedaan en zo'n kaart gekocht. We stonden toen toevallig al bij het huis waar Michael Jackson is overleden. Dit vertelde ze even met een typische Hollywood lach van mooi hè dat je dat even kan meepikken.
Wij met de kaart op pad en op jacht. Helaas was het resultaat weer nul maar we hadden de grootste lol.

Hierna zijn we naar Venice Beach gegaan. Het leek wel of alle idioten uit Los Angeles zich hier verzamelen. Als je niet spoort dan moet je hiernaartoe je valt totaal niet op. Omdat het bewolkt was had het ,net als gisteren in La Jolla, een andere uitstraling dan als het stralend mooi weer is. Maar leuk om te zien de basketballers die fanatiek hun wedstrijden aan het spelen zijn. En niet te vergeten de sportschool in de open lucht waar de spierbundels trainen ook wel bekend als muscle beach. En dat doen ze totaal niet om op te vallen ahum.

We hadden genoeg leipo's gezien dus gingen er vandoor. We wilden nog naar de Santa Monica pier omdat we dat erg leuk vonden op onze eerste dag meer toen waren we er s'ochtends en was er weinig te beleven. Nu was het er een stuk drukker. Twee straten hiervandaan zat een schitterende winkelpromenade met leuke winkels. En ondertussen was Wendy jarig (Nederlandse tijd) dus dat moesten we even vieren met een yoghurt ijsje. Morgen vieren we het gewoon nog een keertje met een lekker taartje.

Wat ook erg leuk is zijn de straatartiesten hier. Je hoort soms mensen zingen dat je denkt wat doe je hier op straat je bent hartstikke goed. Of dansers bijvoorbeeld die geweldige shows weggeven. Nu waren er ook weer een paar jongens en een meisje een dansshow aan het geven en veel mensen eromheen dus dan is het vaak goed. Wij kijken en ja hoor ze pikten mensen uit het publiek. En wie was de lul ja ik. Ik hoefde niet te dansen alleen maar even te gaan staan. Nou haal dat even maar weg want ik heb een half uur gestaan. Want wat ging meneer doen, hij ging even over ons heen springen. En ons waren 6 personen. Ze deden het erg leuk en heb ze nog wat meer geld laten verdienen omdat ze grappen konden maken over mijn bouwvakkers decolleté. Zij lekker geld verdient en ik voelde me toch even de ster.

Morgen is het onafhankelijksdag hier. We hadden het idee dat iedereen daarmee bezig zou zijn maar dat valt best wel tegen. Sommige weten niet eens wat er te doen is. Dus we gaan het zien morgen op onze laatste dag. En ook al is er niks wij hebben wat te vieren dus komt vast goed.

Wendy & Remco

1. Hennie witte:
    4 juli 2013
    Dus geen kopje thee bij Tom Cruise thuis.Nou Remco je was ook even een ster wel leuk en echt iets voor jou om er uitgepikt te worden.Vandaag is het dubbel feest Wendy jarig en onafhankelijksdag vieren jullie nog even lekker feest de laatste dag van jullie vacantie.nogmaals bijde gefeliciteerd met Wendy's verjaardag en tot zaterdag.Groetjes Dirk en Hennie