Sterrenjacht

2 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Omdat we onze planning hadden veranderd was vandaag al onze laatste lange autorit ipv woensdag. Van San Diego zijn we via het kustplaatsje La Jolla een soort van Bloemendaal/Aerdenhout naar Los Angeles gereden. Een rit van 2 uur en een beetje.

Toen we vanuit San Diego vertrokken was het al niet erg zonnig eigenlijk gewoon bewolkt. Maar toen we in La Jolla aankwamen zag het er eigenlijk herfstachtig uit maar dan met een redelijke temperatuur. Dit was wel jammer want dan ziet zo'n stadje er gelijk wat minder gezellig uit. In de straatjes zitten dure winkels en restaurantjes maar op het strand liggen er zeehonden die je van heel dichtbij kan zien en ruiken. Na hier wat gewandeld te hebben zetten we koers richting Los Angeles.

Los Angeles was wel ons startpunt maar daar hadden we nog niks van gezien. Dus koffers in het hotel gezet en op pad. Vandaag gingen we de Hollywood kant bekijken. En zo grappig als je dan rijdt en die bekende letters in de heuvels ziet die je weer alleen van tv kent. Als eerste gingen we even langs bij de bekende tattooshop van tv LA Ink. Helaas was de grote ster Kat von D er niet en de prijzen waren ook iets te hoog om een tattoo te laten zetten. Op naar het volgende punt en dat werden de bekende sterren op de grond. We wisten niet dat er zoveel waren want het waren er namelijk 2500. Je zit alleen maar naar de grond te kijken van kennen we die naam ergens van. Nou meer dan de helft was niet bekend bij ons. We hebben ze ook niet alle 2500 afgelopen eerlijk gezegd.

Overal rijden er van die open busjes met mensen erin de op sterrenjacht zijn. Wendy vond het niet zo maar mij leek het echt geweldig. Dus wij toch ergens een tourtje geboekt en daar gingen we. Eerst naar de Hollywood letters om die op de foto te zetten. Ondertussen verteld een hele foute gids dat de sterren er vrij rond kunnen lopen dus goed opletten. Dus wij iedere dure auto spotten en naar binnen gluren in de hoop die grote ster te zien. Ondertussen vertelde de gids wie er in welk huis woonde. Nou eigenlijk zie je een oprit en een heg of een hek en dat is het. En soms zie je een stukje huis. En onze gids maar vertellen ja Al Pacino is heel aardig we komen hem vaak tegen en dan groet hij altijd. Of dr. Phill en zijn vrouw zijn zo aardig en die lopen gewoon vrij rond hier. Iedereen was aardig en vriendelijk en liep heel vaak rond. ALLEEN VANDAAG NIET BLIJKBAAR!!!!! Geen ster gezien verdomme. Maar ondanks dit was het echt grappig om mee te maken.

Na deze teleurstelling zijn we nog de avond in het gebied gaan wandelen en de bekende Oscar uitreiking theater op de gevoelige plaat te krijgen. En wat ook weer erg grappig was de figuren die denken op iemand te lijken en daar kan je mee op de foto. Helaas waren sommige zo slecht dat dat niet eens een pleister op de wonden was.

We hebben wel ontzettend gelachen en we kunnen wel zeggen dat we de poort van Jennifer Aniston, Michael Jackson (laatste huis), Bruce Willis, Cristina Aguilera, David Beckham hebben gezien. En vergeet niet het dak van het huis van Tom Cruise. Dit pakken ze niet meer van ons af.

Wendy & Remco

1. Nel:
    3 juli 2013
    Jammer dat jullie geen bekenden zijn tegengekomen,wel 1 bekende nl Wendy.heel veel plezier de laatste dagen, Gr. Jan & nel
  2. Hennie witte:
    3 juli 2013
    Leuk om de zeehonden van dichtbij te zien.Het is jammer dat jullie geen bekende mensen hebben gezien maar de wandeling is wel leuk geweest toch ? Jullie weten nu wel waar bekende artiesten wonen. Nog veel plezier groetjes Dirk en Hennie